Riva вперше отримала версію c хардтопом для лінійки Open

18.06.2021

Riva вперше отримала версію c хардтопом для лінійки Open

Riva вперше отримала версію c хардтопом для лінійки Open

Riva вперше отримала версію c хардтопом для лінійки Open

В 2019 році Riva Dolceriva представила 15-метровий круїзер класу Open. Він відрізнявся не тільки оригінальним екстер’єром, але і абсолютно новими планувальними рішеннями. Його непідвладний часу стиль не втратив свій блиск, а тепер на верфі сподіваються, що новий човен зможе розширити коло шанувальників бренду завдяки ряду характеристик.

Одна із сильних сторін оновленої Riva Dolceriva – це можливість перестати турбуватися про погодні умови. Новинка отримала хардтоп, який здатний захистити відкриті зони відпочинку від сонця або дощу. Він спроектований таким чином, щоб навіс повністю захищав весь кокпіт і пост управління. Також дизайнери поклопоталися про можливість повноцінно закрити весь цей простір за допомогою прозорих тентів з обох сторін, а також з носа і корми. Всередині можна також встановити систему кондиціонування повітря, щоб створити закритий простір, придатний для відпочинку навіть при жаркій погоді.

Основна частина хардтопу виконана з композитних матеріалів – карбону і вінілу, що дозволяє забезпечити легку вагу і міцність. Також в його конструкції є вставки зі сталі, які не тільки збільшують жорсткість всього топа, а й дозволяють зберегти спортивний характер і індивідуальність Dolceriva.

Officina Italiana Design вдалося закласти основу для сучасної філософії стилю Riva. А саме, з цим човном, студія ідеально оптимізувала бортовий простір, але одночасно з великою повагою і трепетом зберегла спадщину бренду.

Струнка лінія ілюмінаторів ковзає по срібному корпусу, немов хтось провів чорним олівцем витончений завиток до палубі. Це захоплююче стилістичне рішення призвело до нестандартного візуального з’єднання корпусу з лінією палуби. А вітрове скло зі зворотньою кривизною стало візитною карткою Riva. Носова палуба Dolceriva оброблена червоним деревом з двадцятьма шарами лаку. Серед відполірованого швартового обладнання є вікно, яке наповнює природним сонячним світлом каюту на нижній палубі.

На кормі розроблена унікальна система з відкидною секцією. У закритому стані вона ховає лавку, а в відкритому вигляді можна скористатися вбудованими ступенями з червоного дерева. За двома майданчиками для засмаги, розділеними центральним проходом, знаходиться кокпіт з їдальнею з двома великими диванами.

Нижня палуба може мати двохкаютне планування з майстер-апартаментами в носовій частині і сьют з окремими спальними місцями на кормі. Також простір стандартної каюти може бути віддан під каюту екіпажу з власним входом з купальної платформи або під додатковий гараж.

Riva Dolceriva оснащується силовою установкою з V-подібним приводом з двома двигунами Volvo Penta D13, кожен потужністю по 1000 к.с. Що стосується продуктивності, модель може розвивати максимальну швидкість 40 вузлів з круїзною швидкістю 35 вузлів. Пост управління оснащений одним 12-дюймовим сенсорним екраном і додатковим 16-дюймовим сенсорним екраном з роздільною системою моніторингу Garmin. Також за запитом доступна установка джойстика і гіростабілізатора Seakeeper.

Перший корпус Dolceriva з хардтопом буде представлений в Бріджпорті 16 і 17 червня на виставці Steelpointe Yacht & Charter Show, де можна буде піднятися на борт і провести морські випробування.

 

Поділитися:

Повернутися