П’єтро Бальетто заснував суднобудівну компанію в італійському Варацце в 1854 році, вона до цих пір носить його ім’я. До кінця 1880-х років марка Baglietto зарекомендувала себе як популярний виробник гоночних вітрильних човнів, які завоювали всі Середземноморські регати.
З 1900 року компанія змінила базове дерево на легкий алюміній, перейшовши, таким чином, на ринок судів преміум-класу. У 1906 році на воду було спущено Giuseppina (22,6 м), найбільша на той момент яхта в Італії з двигуном внутрішнього згоряння. Потім був побудований її прототип на підводних крилах.
У надзвичайно успішної історії бренду присутні замовлення від найвищих осіб, Папи Римського (LeoXlll), короля Іспанії, італійського винахідника радіо, багатія Гульєльмо Марконі.
Продаж верфі в 2002 році Gavio Group, великій італійській промисловій групі, стала корисним кроком для розвитку бренду. Прихід нових технологій та об’єднання з Cerri Yachts забезпечило ривок вперед навіть в кризові 2000-і роки.
Переймаючись питанням, чим яхта Baglietto відрізняється від човнів інших популярних виробників по тій же ціні, звернемося до її достоїнств.
Дві верфі компанії, в Спеції та Варацці спеціалізуються на будівництві 27-метрових моторних яхт, а також варіантів зі склопластику довжиною до 46 м. Судна відрізняють обтічними лініями та дорогим оформленням кают.
У 2006 році фірма запустила Blue Scorpion, 53-метрову супер-яхту з повною водотоннажністю і унікальним дизайном в стилі «Дзен» Франческо Пашковськи.
У 2013 році судноверф поставила 44-метровий Monokini довжиною 30 вузлів. Monokini відрізняється зовнішнім дизайном Paszkowski та сучасним інтер’єром від Alberto Mancini.